0
0912 0525742
پیغام در واتساپ
اینستاگرام ژیوا
ایتا
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
شما اینجا هستید : مزون حجاب ژیوا  -> اخبار و مقالات > چرا چادر حجاب برتر برای زنان است؟ >

چرا چادر حجاب برتر برای زنان است؟

چرا چادر حجاب برتر برای زنان است؟

در تعالیم دینی و در قرآن کریم چادر حجاب برتر معرفی شده و بهترین وهم سالم ترین پوشش برای زن ، چون همه حجم بدن خانم ها را می پوشاند وبه او متانت و وقار می بخشد.

بر اساس همین تعالیم پوشاندن همه اعضای بدن خانم ها به جز صورت و دستها تا مچ ، بر آنها واجب است . پوشش زن ها باید به گونه ای باشد که در این حد رعايت شود ، در واقع حجاب برتر پوششی محسوب می‌شود که همه جای بدن به غیر از گردي صورت ، دست ها تا مچ را بپوشاند و جلب توجه نامحرم نکند.

 

چادر به عنوان یک حجاب برتر در قرآن

همانطور که گفته شد ویژگی های ذکر شده می تواند یک پوشش مناسب برای زنان باشد باید به خاطر داشته باشیم که مانتو های تنگ و روسری های کوتاه بدن را مي پوشانند ولی حجابی نیستند که در قرآن به آن اشاره شده است و بدن نما و تنگ هستند و همچنین برجستگی های بدن را نمایان میکند باعث جلب توجه نامحرم می گردد .

چادر به عنوان حجاب برتر در قرآن معرفی شده است، به خاطر اینکه  چادر بهترین پوشانندگی را برای زن دارد حجاب برتر به شمار می رود.

 

هماهنگ بودن با سیره اهل بیت علیه السلام

همانطور که میدانید حضرت زهرا س ، حضرت زینب س و دیگر زنان اهل بیت عبا مشکی استفاده ميكردند که همخوانی زیادی با چادر مشکی امروزی دارد.

 

امنیت بیشتر دادن به زنان

سالم ترین پوشش که سراسر حجم بدن زن را می پوشاند چادر مشکی است که به خانم ها متانت میبخشد و بیشتر از هر پوششی دیگر زن میتواند رو بگیرد و در برابر نامحرم در صورتی که ضرورت داشته باشد چهره خودش را از نامحرم و نگاه های آلوده پوشش دهد، پوشش های دیگر به هیچ عنوان پناهگاه مناسبی برای زن نیستند.

کاهش مد پرستی

پوشش های غیر چادر مانند مانتو یا هر پوشش دیگری با مد گرایی رابطه مستقیم دارد و همین موضوع تاثیر مستقیم بر وضعیت اقتصادی و معیشتی خانواده و افراد خانواده می گذارد.

استفاده از چادر ، به خصوص چادر مشکی به دلیل ساده بودن و یکدست شدن زنان و بانوان تاثير بسزایی در کاهش تقاضای مد پرستی ميان بانوان دارد.

امروزه به دليل تنوع در تولید چادر مشکی ، زنان ما ميتوانند طبق اندام و قد و متناسب با سليقه خود چادر را بپسندند استفاده کند.

 

شما ميتوايد انواع چادرها و عباها را از اين سايت سفارش دهيد

برای مشاهده انواع چادر

تعداد بازدید این صفحه : 15331 مرتبه
 
چرا چادر مشکی
 
چرا چادر میپوشیم
 
چرا چادر بهترین حجاب است
 
چرا چادر حجاب برتر است
 
چرا چادر می پوشم
 
چرا چادر سر کنم
تنوع بیش از 100 مدل
کیفیت دوخت درجه یک
پارچه اصیل و با دوام
ارسال به سراسر ایران
برای اطلاع از تخفیف ها و فروش ویژه و هدایا موبایل خود را وارد کنید...
مانتو عبایی      مانتو حجاب و مانتو مجلسی      چادر عربی      خرید چادر مشکی      چادر لبنانی      مقنعه      چادر دانشجویی      چادر ملی     
 
نشانی فروشگاه چادر : تهران - تهرانپارس - بین فلکه دوم و سوم - کوچه 178شرقی (قانع عبادی ) - مسجد شهید بهشتی ، جنب ورودی بانوان 
تلفن فروشگاه : ۷۷۷۴۸۵۰۶
ساعت كار فروشگاه  از 5 تا 9  فروردين :  12 ظهر تا 5 عصر به صورت یکسره
نشانی مزون مانتو عبایی : تهران - تهرانپارس - فلکه سوم ، خیابان 196 شرقی ( زفرقندی ) - جنب آزمایشگاه پروین ، نرسیده به میدان شاهد -  پلاک 470 - واحد 8
تلفن مزون : ۷۷۷۱۶۲۵۳
ساعت كار مزون  از 5 تا 9  فروردين :  12 ظهر تا 5 عصر به صورت یکسره
برای  مشاوره خرید ، لطفا در برنامه ایتا پیام بدید 09120525742
 
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت ملزومات حجاب ژیوا می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح