0
0912 0525742
پیغام در واتساپ
اینستاگرام ژیوا
ایتا
امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
شما اینجا هستید : مزون حجاب ژیوا  -> اخبار و مقالات > چادر مناسب و عبای زنانه برای پیاده روی اربعین >

چادر مناسب و عبای زنانه برای پیاده روی اربعین و راهنمای انتخاب چادر برای اربعین

برای رفتن به زیارت کربلا باید پوشش مناسبی داشته باشید. به همین جهت انتخاب چادر مناسب برای پیاده روی اربعین اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر شما قصد زیارت امام حسین در اربعین را دارید بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با یک پوشش عالی مخصوص پیاده‌ روی اربعین آشنا کنیم. در حقیقت در راهپیمایی عظیم حسینی بانوانی که شرکت می کنند باید پوششی داشته باشند که از هر جهت مناسب باشد. از این رو برای انتخاب چادر مناسب باید فاکتورهای بسیار مهمی را مدنظر قرار دهند. همانطور که می دانید هر ساله یکی از بزرگترین اجتماعات اربعین حسینی پیاده روی برای زیارت امام حسین (ع) است. در واقع هر ساله افراد زیادی برای رسیدن به بارگاه مقدس امام حسین عضو گروه پیاده روی اربعین می شوند. از این رو باید پوششی داشته باشند تا در راه اذیت نشوند و در عین حال چادرشان پوشانندگی کافی داشته باشد. 

چادر برای اربعین

نکاتی برای انتخاب چادر مناسب برای پیاده روی اربعین

برای انتخاب چادر مناسب برای پیاده روی اربعین باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا یک پوشش بسیار عالی و مناسب برای خود انتخاب نمایید. همانطور که می دانید یکی از بهترین و مهمترین پوشش بانوان برای پیاده روی اربعین چادر است. چادری که بانوان انتخاب می‌ کنند باید به گونه‌ای باشد تا در بین راه موجب آزار و اذیت شان نشود. از این رو به نکاتی که در این قسمت ارائه می دهید توجه داشته باشید.

چادر مناسب برای پیاده روی اربعین

برای انتخاب چادر مناسب ابتدا باید توجه داشته باشید که چادر شما باید پوشانندگی کامل داشته باشد‌. از این رو بهتر است به سراغ چادر های جلو بسته بروید‌. زیرا در این صورت دیگر با خیال راحت می توانید به پیاده روی خود ادامه دهید و دیگر لازم نیست تا هر بار چادرتان را درست کنید. 

چرا انتخاب چادر مناسب برای اربعین اهمیت دارد؟

انتخاب چادر مناسب برای پیاده روی اربعین به دلیل اهمیت بسیار بالایی دارد که چادر مهمترین پوشش بانوان در این پیاده روی به حساب می آید. از این رو باید به گونه‌ای باشد که در بین راه بانوان در شرایط آب و هوایی مختلف اذیت نشوند. به عنوان مثال اگر چادرها ضخامت بسیار زیادی داشته باشند ممکن است بانوان و در پیاده روی گرم شان شود و گرما زده شوند. از این رو باید بر اساس شرایط آب و هوایی چادری را انتخاب کنید که در بین راه از انتخاب آن پشیمان نشوید. علاوه بر این بانوان باید چادری را انتخاب کنند که برای گرفتن وضو راحت باشند و مجبور نباشند که چادر خود را در بیاورند. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد بهترین چادر برای پیاده روی اربعین برای شما مطالبی ارائه دهیم. 

بهترین عبای زنانه برای اربعین

انتخاب چادر مناسب برای پیاده روی اربعین

سوال بسیار مهمی که در این زمینه پرسیده می‌ شود این است که برای پیاده روی اربعین باید چه چادری را انتخاب کنیم. اولین نکته این است که بانوان برای راحت بودن در پیاده روی اربعین بهتر است چادرهای آستین دار انتخاب نمایند. چادرهای آستین دار پوشانندگی بسیار بالایی دارند. علاوه بر این بسیار راحت هستند. به خصوص آن دسته از بانوانی که با خود کودک شان را پیاده روی اربعین می برند بهتر است به سراغ چادرهای آستین دار بروند. در این صورت دیگر نیازی نیست با یک دستشان لبه های چادر را نگه دارند. علاوه بر این چادرهای جلو بسته به افراد کمک می‌ کنند تا در این راه بسیار راحت باشند. توجه داشته باشد که آن دسته از افرادی که از چادر های بدون آستین استفاده می کنند مدام باید چادرشان را با دست نگه دارند. به همین جهت این چادر ها مناسب پیاده روی اربعین نیستند. 

عبای زنانه مناسب برای اربعین

یکی از پیشنهادات ما برای چادر مناسب اربعین ، عبا جلباب می باشد.

چادر مناسب اربعین باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

داشتن پوشش مناسب برای پیاده روی اربعین اهمیت بسیار بالایی دارد. لذا بهتر است در انتخاب پوشش خود برای پیاده روی تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا بهترین پوشش را برای خود انتخاب کنید. چادر مناسب برای پیاده روی اربعین باید از نوع چادر های گشاد و آزاد باشد. در این صورت اگر هوا سرد باشد می توانید در زیر چادر از لباس های ضخیم استفاده کنید. اما اگر هوا گرم باشد می توانید از لباس های نخی استفاده کنید تا با جریان داشتن هوا گرما زده نشوید.

بهترین عبای زنانه برای پیاده روی اربعین

فقط توجه داشته باشید که چادر شما به هیچ عنوان نباید بدن نما و تنگ باشد. علاوه بر این چادری که انتخاب می‌ کنید بهتر است در برابر چروک مقاوم باشد. زیرا ممکن است موقعیت اتو زدن چادر خود را نداشته باشید. به همین جهت بهتر است به سراغ چادرهایی که چروک می‌ شوند نروید. 

عوامل موثر بر قیمت چادر

در واقع پارامترهای زیادی بر روی قیمت چادر تاثیرات بسیار زیادی می گذارند. همانطور که می دانید چادرها انواع متفاوتی دارند. لذا زمانی که برای پیاده روی اربعین به خرید چادر می روید با مدل های مختلف مواجه می شوید. بعضی از چادرها بسیار ساده هستند، اما بعضی دیگر آستین دارند و یا دارای نقاب و جیب مخفی می باشند. در واقع یکی از پارامتر هایی که بر روی قیمت چادر تاثیرات بسیار زیادی می‌ گذارد میزان پارچه ای است که در تولید چادر استفاده شده است.

قیمت چادر برای اربعین

بعضی از چادر ها بسیار گشاد هستند و بانوان با انتخاب این چادرها بسیار راحت خواهد بود. توجه داشته باشید که این چادر ممکن است نسبت به سایر مدل های دیگر قیمت بالاتری داشته باشد. البته کیفیت پارچه چادر و متراژ و مدل چادر تاثیرات بسیار زیادی بر روی قیمت آن دارد. 

برای پیاده روی اربعین بهتر است از چه چادر هایی استفاده نکنیم؟

برای پیاده روی اربعین بهتر است به سراغ چادرهایی نروید که مچ های تنگی دارند. در واقع آستین ها و مچ های چادر مناسب پیاده روی اربعین باید به گونه‌ای باشد که بانوان به راحتی بتوانند بدون این که چادر خود را در بیاورند وضو بگیرند. علاوه بر این توجه کنید که بهتر است به سراغ چادرهایی که سر هستند نروید. در این صورت باید مدام با چادر خود کلنجار بروید و آن را روی سر خود تنظیم کنید.

چه چادر هایی را در اربعین نپوشیم

علاوه بر این چادری که انتخاب می‌ کنید باید به گونه ای باشد که بانوان در هوای گرم بتوانند در زیر آن لباس خنک بر تن کنند. از این رو چادرهای جلوباز مناسب پیاده روی اربعین نیستند. لذا بهتر است به سراغ چادر های جلو بسته بروید تا به راحتی بتوانید در حین اینکه پوشش تان کامل است در زیر چادر از لباس های خنک استفاده کنید. 

مشخصات چادر مناسب برای پیاده روی اربعین

کامل به راحتی بتوانند به پیاده روی خود بپردازند. از این رو آن دسته از چادرهایی که دارای آستین های مناسب هستند برای بانوان یک گزینه بسیار عالی به حساب می‌ آیند‌. زیرا در این صورت بانوان در هر زمان که بخواهند می توانند وضو بگیرند. علاوه بر این، آن دسته از چادرهایی که دارای جیب مخفی برای نگهداری موبایل و پول هستند یک گزینه بسیار عالی برای پیاده روی اربعین به حساب می آیند. البته بعضی از چادرها در قسمت مچ دارای زیپ مخفی هستند. در این صورت وضو گرفتن را برای بانوان سهل و آسان می کنند.

مناسب ترین چادر برای پیاده روی اربعین

این چادر ها می توانند یک پوشش مناسب برای پیاده روی اربعین به حساب آیند. 

عبای زنانه چیست ؟

عبا زنانه نوعی پوشش است که شباهت بسیار زیادی به چادر دارد. این محصول مانند چادر به رنگ سیاه است و در سایز های گوناگونی تولید شده است. پیشینه پوشش عبا به شهر اهواز برمی گردد. این پوشش برای بسیاری از بانوان محجبه در سراسر دنیا جذابیت بسیار خاصی دارد و یک استایل خاص و پوشش کامل به حساب می آید. در واقع بانوان بر روی عبا از روسری های قواره دار بلند استفاده می کنند تا پوشش شان کامل تر شود. با استفاده از این پوشش جلو بسته بانوان بسیار راحت خواهند بود. زیرا پوششان کامل است و مانند چادر های جلو باز دیگر نیازی نیست تا جلوی چادرشان را نگه دارند.

عبای زنانه چیست

در واقع عبا یک لباس بلند گشاد با آستین های بلند است که بر روی لباس پوشیده می شود. البته بعضی از بانوان از عبا هایی که قد کوتاه تری دارند برای زیر چادر استفاده می کنند.

عبا مناسب برای پیاده روی اربعین

یکی از بزرگترین دغدغه افرادی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین را دارند پوشش مناسب است. افراد می‌ توانند از عبا یا چادر برای پیاده روی اربعین استفاده کنند. توجه داشته باشید که هر دوی این محصولات پوشش کامل دارند. لذا آن دسته از افرادی که قصد ستفاده از روسری را دارند می توانند از عبا استفاده کنند و بر روی آن از روسری مشکی قواره دار برای کامل شدن پوشش شان استفاده نمایند. انتخاب پوشش در پیاده روی اربعین حائز اهمیت است. از این رو برای انتخاب عبا باید به نکاتی توجه داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این موضوع مطلبی برای شما ارائه دهیم. در این صورت در حین خرید این محصول عملکرد مثبتی خواهید داشت. 

عبا زنانه برای اربعین

نکاتی برای انتخاب عبا مناسب

برای انتخاب عبا در پیاده روی اربعین باید به قد و سایز آن توجه داشته باشید. در حقیقت اگر شما قصد خرید عبا و یا چادر برای پیاده روی اربعین را دارید حتماً باید محصولی خریداری کنید که متناسب با سایز شما باشد. اگر عبا و یا چادر تان کوتاه باشد در این صورت هم موذب می شوید و هم پوشش تان برای پیاده روی کامل نیست. لذا برای اینکه استایل مناسبی در پیاده روی اربعین داشته باشید بهتر است پوشش هم سایز خود را انتخاب نمایید‌.  علاوه بر این برای انتخاب عبا بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که دارای بند قابل تنظیم سایز باشند. در این صورت اگر پوشش تان برایتان تنگ و یا گشاد باشد می توانید به راحتی سایز آن را تغییر دهید. 

انتخاب عبای مناسب

چند مورد چادر مناسب برای اربعین

چادر مناسب برای پیاده روی اربعین در مدل های متفاوتی وجود دارد. لذا بانوان می توانند بر اساس بودجه و سلیقه خود یکی از انواع چادر های اربعین را انتخاب نمایند. چادر بحرینی، چادر بیروتی و چادر لبنانی از جمله مدل های بسیار سبک و راحتی به حساب می‌ آیند که در کمال پوشش کامل بسیار راحت هستند. در این صورت در هوای گرم  بانوان نیاز به لباس کمتری برای حفظ پوشش شان دارند. زیرا بعضی از مدل های چادر جلو بسته هستند و تمام قسمت های بدن را به طور کامل پوشش می دهند. 
عبا برای اربعین
علاوه بر این بعضی از چادرها کش دار هستند در این صورت  قرارگیری چادر روی سر بسیار آسان می شود.  عبا بحرینی می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد .

چادر مناسب پیاده روی اربعین باید چگونه باشد؟

یکی از ویژگی‌ های منحصر به فردی که چادر مناسب برای پیاده روی اربعین باید داشته باشد ایستایی و قابلیت کنترل راحت چادر، آستین دار بودن، داشتن زیپ مخفی و کش دار بودن، همچنین داشتن سایز مناسب است. لذا خریداران برای خرید چادر مناسب اربعین باید به این نکات توجه زیادی داشته باشند. البته داشتن زیپ مخفی بر روی مچ دست و داشتن رو گیر و یا همان نقاب،همچنین داشتن آستین زمستانی، داشتن سایز مناسب از جمله ویژگی‌ های منحصر به فرد دیگر چادر های مناسب برای پیاده روی اربعین است. شما عزیزان می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از انواع چادر های مناسب برای اربعین را انتخاب نمایید. توجه کنید که چادرتان باید پوشش کامل داشته باشد و در آن کاملا راحت باشید. 

راهنمای انخاب عبا زنانه

نکات پایانی برای انتخاب چادر اربعین

چادر مناسب پیاده روی اربعین باید به گونه ای باشد تا بانوان در حین پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشند. علاوه بر این پوشیدگی کامل به همراه داشتن آزادی یکی از مهم ترین مشخصه های بهترین چادر مناسب برای پیاده روی اربعین است. جنس چادر باید به گونه‌ای باشد که در هوای گرم بانوان اذیت نشوند. علاوه بر این چادر به هیچ عنوان نباید تنگ و کوتاه باشد. لذا بانوان باید بر اساس سایز خود چادر مناسب پیاده روی اربعین را انتخاب نمایند. برای شکل گیری مناسب چادر بر روی سر بهتر است بانوان به سراغ چادرهای کش دار بروند. علاوه بر این آستین چادر باید کاملاً سایز بانوان باشد.
چادر برای پیاده روی اربعین و کربلا
در آخر باید ذکر کنیم که توجه به مطالبی که در این مقاله ارائه دادیم به شما کمک می کند تا در انتخاب چادر مناسب برای پیاده روی اربعین عملکرد مثبتی داشته باشید.
دو مدل عبا و چادر زیر می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد .
تعداد بازدید این صفحه : 29047 مرتبه
تنوع بیش از 100 مدل
کیفیت دوخت درجه یک
پارچه اصیل و با دوام
ارسال به سراسر ایران
لطفا نظر و یا سئوال خود را در رابطه با چادر مناسب و عبای زنانه برای پیاده روی اربعین بنویسید ، کارشناسان ژیوا پاسخ می دهند
CAPTCHA
برای اطلاع از تخفیف ها و فروش ویژه و هدایا موبایل خود را وارد کنید...
مانتو عبایی      مانتو حجاب و مانتو مجلسی      چادر عربی      خرید چادر مشکی      چادر لبنانی      مقنعه      چادر دانشجویی      چادر ملی     
 
نشانی فروشگاه چادر : تهران - تهرانپارس - بین فلکه دوم و سوم - کوچه 178شرقی (قانع عبادی ) - مسجد شهید بهشتی ، جنب ورودی بانوان 
تلفن فروشگاه : ۷۷۷۴۸۵۰۶
ساعت كار فروشگاه  از 5 تا 9  فروردين :  12 ظهر تا 5 عصر به صورت یکسره
نشانی مزون مانتو عبایی : تهران - تهرانپارس - فلکه سوم ، خیابان 196 شرقی ( زفرقندی ) - جنب آزمایشگاه پروین ، نرسیده به میدان شاهد -  پلاک 470 - واحد 8
تلفن مزون : ۷۷۷۱۶۲۵۳
ساعت كار مزون  از 5 تا 9  فروردين :  12 ظهر تا 5 عصر به صورت یکسره
برای  مشاوره خرید ، لطفا در برنامه ایتا پیام بدید 09120525742
 
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت ملزومات حجاب ژیوا می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح