0
0912 0525742
پیغام در واتساپ
اینستاگرام ژیوا
ایتا
امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
شما اینجا هستید : مزون حجاب ژیوا  -> اخبار و مقالات > چند ترفند برای مبارزه با چروک شدن چادر مشکی شما >

چند ترفند برای مبارزه با چروک شدن چادر مشکی شما

چند ترفند برای مبارزه با چروک شدن چادر مشکی شما

مسئله پرتکرار در بین زنان چادری مخصوصا کسانی که در محل کار و یا به طور روزمره و دائم از چادر به عنوان پوشش خود استفاده می کنند،استفاده از ترفندهایی است که باعث شود چادر مشکی آن ها کمتر چروک شده و نیاز به اتو کردن دائمی نداشته باشد.

ما در این مطلب چند ترفند آسان برای چروک نشدن چادر مشکی شما معرفی می کنیم:

 

1)بعد از شستن چادر مشکی خود آن را اتو بزنید و داخل یک پلاستیک فریزر گذاشته و به مدت یک روز در داخل فریزر قرار دهید.این ترفند کمک می کند که بعد از یک بار اتو زدن بعد از شستشوی چادر،چادر شما نیاز به اتو کشی هرروزه نداشته باشد.البته این نکته را در نظر بگیرید که با تمام ترفند هایی که گفته می شود همیشه تا کردن درست و مرتب نگه داشتن چادر در کمد اصل مهم در چروک نشدن پارچه چادر و هر لحظه قابل استفاده بودن آن است.

2)چادر مشکی خود را همیشه با نرم کننده بشویید. نرم کننده لباسی که رقیق نیز شده باشد کمک بسیاری می کند تا اولا چادر شما الکتریسیته تولید نکند ثانیا همیشه صاف و نرم باشد و نیاز به اتو کشی هر روز چادر مشکی شما نباشد.

3) بعد از هر بار شستشو با نرم کننده رقیق شده ای که در مورد قبل گفته شد،برای خشک کردن چادر آن را به صورت صاف و در سایه آویزان کنید.سعی کنید هنگام خشک کردن چادر آن را در محل سایه قرار دهید قرار دادن آن در معرض مستقیم نور خورشید ممکن است موجب بور شدن یا رنگ پریده شدن چادر شما شود.

4)هنگام تازدن چادر و قرار دادن آن در کم لباس هایتان برای اینکه خط تا زدن آن مابین پارچه چادر نیافتاد،در محل تا یک تکه دستمال یا کیسه فریزر قرار دهید.این کار باعث می شود تا هنگام تا زدن چادر مشکی خطوطی که به طور معمول روی پارچه چادر می افتد،ایجاد نشود و چادر شما همیشه صاف و آراسته باشد.

 

با ترفند هایی که گفته شد تا حدود زیادی می توان از چروک شدن پارچه چادر مشکی جلوگیری کرد اما دانستن این نکته نیز ضروری است که پارچه های چادری مرغوب تر دیر تر چروک می شوند و هر چه جنس پارچه چادر ضعیف تر باشد احتمال چروک شدن آن نیز بیشتر است.

 

برای مشاهده محصولات حجاب و چادر مشکی 

تعداد بازدید این صفحه : 34476 مرتبه
 
نگهداری از چادر مشکی
 
چروک نشدن پارچه چادر مشکی
 
چادر مشکی
تنوع بیش از 100 مدل
کیفیت دوخت درجه یک
پارچه اصیل و با دوام
ارسال به سراسر ایران
برای اطلاع از تخفیف ها و فروش ویژه و هدایا موبایل خود را وارد کنید...
مانتو عبایی      مانتو حجاب و مانتو مجلسی      چادر عربی      خرید چادر مشکی      چادر لبنانی      مقنعه      چادر دانشجویی      چادر ملی     
 
نشانی فروشگاه چادر : تهران - تهرانپارس - بین فلکه دوم و سوم - کوچه 178شرقی (قانع عبادی ) - مسجد شهید بهشتی ، جنب ورودی بانوان 
تلفن فروشگاه : ۷۷۷۴۸۵۰۶
ساعت كار فروشگاه  :  11 صبح تا 7 شب به صورت یکسره
روز جمعه و تعطيل 4 عصر تا 7 شب
نشانی مزون مانتو عبایی : تهران - تهرانپارس - فلکه سوم ، خیابان 196 شرقی ( زفرقندی ) - جنب آزمایشگاه پروین ، نرسیده به میدان شاهد -  پلاک 470 - واحد 8
تلفن مزون : ۷۷۷۱۶۲۵۳
ساعت كار مزون :  11 صبح تا 7 شب به صورت یکسره
روز جمعه و تعطيل 4 عصر تا 7 شب
برای  مشاوره خرید ، لطفا در برنامه ایتا پیام بدید 09120525742
 
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت ملزومات حجاب ژیوا می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح