0
0912 0525742
پیغام در واتساپ
اینستاگرام ژیوا
ایتا
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
شما اینجا هستید : مزون حجاب ژیوا  -> اخبار و مقالات > ترفند هایی برای آسان تر و زیبا تر سر کردن چادر مشکی >

ترفند هایی برای آسان تر و زیبا تر سر کردن چادر مشکی

ترفند هایی برای آسان تر و زیبا تر سر کردن چادر مشکی

خانم های چادری همیشه یکی از اصول مهمی که در سر کردن چادر به آن اهمیت می دهند،راحت تر نگه داشتن چادر روی سر،و زیبا تر سر کردن آن است.اگر شما یک خانم چادری هستید که از چادر به طور دائم استفاده می کنید حتما یکی از مسائلی که ذهن شما را تا کنون درگیر کرده است این بوده که چادر خود را با چه اصول و با چه ترفند هایی سر کنید که در عین زیبایی احساس راحتی نیز داشته باشید.

ما امروز چند ترفند آسان برای محقق شدن این دو اصل آراستگی و راحتی به شما معرفی می کنیم.

 

قد و اندازه چادر

اصل اول و مهم در سر کردن چادر این است که قد چادری که انتخاب می کنید کاملا مناسب قد شما باشد.اندازه بودن چادر یکی از عوامل راحت تر سر کردن آن وزیبا به نظر رسیدن چادر است.چادری که خیلی بلند باشد از نظر راحتی برای شما مشکل ایجاد می کند و چادری که خیلی کوتاه باشد زیبایی و آراستگی لازم را به شما و پوششتان نمی بخشد.

پس هنگام دوخت یا خرید، چادر را به طوری انتخاب  کنید که زمانی که بدون کفش و صاف می ایستید چادر روی زمین کشیده نشود.این موضوع باعث می شود که هنگام استفاده از چادر ،خاکی و کثیف نشود.

 

انتخاب روسری مناسب

سعی کنید روسری هایی با جنس های نخی و نزدیک به نخی استفاده کنید.این موضوع باعث می شود که ایستایی چادر روی سر شما بیشتر شود و شما از سر کردن چادر دل زده نشوید. استفاده از روسری های ساتن یا ابریشم و جنس هایی که حالت سر خورد آن ها بیشتر است ،استفاده از چادر را برای شما سخت تر می کند.

 

طلق های مخصوص روسری

امروزه با روی کار آمدن ابزار های جدید برای راحت تر سر کردن چادر،استفاده ازاین پوشش را برای نسل جوان راحت تر کرده است.یکی از این ها طلق هایی است که داخل روسری قرار می گیرد.مخصوصا زمانی که چادر مشکی شما کش نیز دارد ،باعث می شود که سر روسری شما کج نشود و همیشه حالت آراسته و مرتبی داشته باشد و در عین زیبایی، راحتی استفاده از چادر را برای شما به همراه دارد.

 

استفاده از گیره ها روسری و ساق های دست زیبا

گیره های روسری در مدل ها و انواع مختلف که در بازا موجود هست استفاده ازروسری و چادر همزمان را بسیار آسان تر و زیبا تر می کند.

همچنین ساق های دستی زیبا در انواع مختلف موجود است که هنگام استفاده از چادر مشکی هایی که آستین ندارند و یا بعضا آستین های آزادتری دارند،می توان استفاده کرد که هم به زیبایی پوشش شما می افزاید و هم استفاده از چادر های مختلف را برای شما راحت تر می کند. 

 

برای مشاهده محصولات چادر و حجاب 

تعداد بازدید این صفحه : 17303 مرتبه
 
چادر مشکی
 
راحتی و زیبایی با چادر
 
ترفند های زیبایی و راحتی چادر
 
اصول سر کردن چادر
تنوع بیش از 100 مدل
کیفیت دوخت درجه یک
پارچه اصیل و با دوام
ارسال به سراسر ایران
برای اطلاع از تخفیف ها و فروش ویژه و هدایا موبایل خود را وارد کنید...
مانتو عبایی      مانتو حجاب و مانتو مجلسی      چادر عربی      خرید چادر مشکی      چادر لبنانی      مقنعه      چادر دانشجویی      چادر ملی     
 
نشانی فروشگاه چادر : تهران - تهرانپارس - بین فلکه دوم و سوم - کوچه 178شرقی (قانع عبادی ) - مسجد شهید بهشتی ، جنب ورودی بانوان 
تلفن فروشگاه : ۷۷۷۴۸۵۰۶
ساعت كار فروشگاه  :  11 صبح تا 7 شب به صورت یکسره
روز جمعه و تعطيل 4 عصر تا 7 شب
نشانی مزون مانتو عبایی : تهران - تهرانپارس - فلکه سوم ، خیابان 196 شرقی ( زفرقندی ) - جنب آزمایشگاه پروین ، نرسیده به میدان شاهد -  پلاک 470 - واحد 8
تلفن مزون : ۷۷۷۱۶۲۵۳
ساعت كار مزون :  11 صبح تا 7 شب به صورت یکسره
روز جمعه و تعطيل 4 عصر تا 7 شب
برای  مشاوره خرید ، لطفا در برنامه ایتا پیام بدید 09120525742
 
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت ملزومات حجاب ژیوا می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح